ח"כ גוטליב: "חיות טרף חיכו לי מחוץ לבית"

אייל ראובן No Comments on ח"כ גוטליב: "חיות טרף חיכו לי מחוץ לבית"

בצלאל קאהן ודוד חכם שוחחו עם הפרשנים איתי גדסי ורוני פאלוך ב"מהדורת הבוקר", ולשיחה הצטרפה ח"כ גוטליב שתיארה את מה שקרה מחוץ לדלת ביתה: "הם חיות טרף, אין מילה אחרת. יש לי ילדה אוטיסטית בבית" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת תחילת ההצבעות בכנסת על חוקי הרפורמה במערכת המשפט, שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" עם הפרשנים איתי גדסי רוני פאלוך, כשח"כ גוטליב מצטרפת לשיחה ומתארת את מה שמפגיני השמאל האלימים עשו מחוץ לדלת ביתה.

גדסי פתח את הריאיון: "היום יתחילו ההצבעות על הרפורמה. נתניהו שלח נאום לוועדת הנשיאים בארה"ב וכתב שם שהוא לא יכול לדבר על הרפורמה כי היועמשי"ת אסרה עליו את זה".

פאלוך: "אני לא מבין מדוע נתניהו בכלל הלך לשאול את היועמשי"ת? היא רק יועצת. הם מרגישים שלקחו להם, שימשיכו להפגין, אבל אנחנו צריכים להתעלם מהם ולהפסיק להתייחס אליהם".

"היינו שותפים ל 5 מערכות בחירות, המפלגות הלאומיות הלכו עם מצע מסוים שכלל רפורמה במערכת המשפט, מערכת הבחירות הסתיימה, אם בן גביר לא יפיל את הממשלה היא תשלוט עד הסוף. יש פה רוב מוחלט וחד משמעי, יש דיונים בכנסת, וזה הכל, לא צריך שום הסברה כעת לימין" הוסיף פאלוך.

גדסי: "רוטמן ולוין שמים פס על ההפגנות, וטוב שכך. הכל פה זה שאלה של פוזיציה, השמאל רוצה לתת לבג"ץ לשלוט, והימין רוצה שהנבחרים שלו ישלטו. הם מנהלים את זה בקור רוח, מי שירצה אחר כך לבוא ולדבר שיבוא".

בשלב הזה הצטרפה לשיחה ח"כ טלי גוטליב, שמחוץ לביתה חיכו הבוקר מפגיני שמאל קיצוני ומנעו ממנה לצאת להצבעות החשובות בכנסת. גוטליב סיפרה: "חיות טרף חיכו לי מחוץ לדלת, הם חיות טרף, אין מילה אחרת. יש לי ילדה אוטיסטית בבית. התקשרתי למשמר הכנסת, המשטרה התנהגה כמו שצריך, הגיע מפקד התחנה ועשה את העבודה כמו שצריך. זה אמנם לא נעים, אבל זה רק גרם לי הבין כמה זה חשוב להצביע עוד היום, אני כבר בדרכי לכנסת".

פאלוך ציין בנוגע להפגנות כי: "נגד אורבך ובנט הפגינו כי הם שיקרו על הבוחרים, על החכי"ם עכשיו מפגינים כי הם מקיימים את מה שהם הבטיחו לבוחרים. החוק פשוט לא מעניין אותם שהוא לא בצד שלהם".

האזינו:



0 תגובות